Sūdzību izskatīšanas kārtība

Lai iesniegtu sūdzību, lūdzam sazināties ar mums Jums ērtākajā veidā:

  • zvanot uz tālruni + 371 66002496
  • sūtot vēstuli uz elektronisko adresi info@punkfinance.lv
  • griežoties pie mums klātienē vai sūtot vēstuli pa pastu Akmeņu iela 14, Rīga, LV-1048

Iesniedzot sūdzību, lūdzam Jūs norādīt vārdu un uzvārdu, personas kodu, kontaktinformāciju, sūdzības iesniegšanas datumu un sūdzības iesniegšanas iemeslu, kā arī faktiskos apstākļus. Nepieciešamības gadījumā, lūdzu, iesniedziet arī papildus  dokumentus vai datus sūdzības izskatīšanai.

Mēs atbildēsim uz sūdzību tik drīz cik vien iespējams, bet ne vēlāk kā 15 dienu laikā. Gadījumā, ja sūdzības izskatīšana aizņems vairāk par norādīto laiku, mēs Jums paziņosim iemeslus un jauno atbildes sniegšanas termiņu.

Gadījumā, ja jums ar mums neizdodas panākt kompromisu par strīdus jautājumu vai tā risinājumu, jums ir tiesības griezties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā (Patērētāju tiesību aizsardzības centrā), Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1010, ja strīds neatbilst nevienam no Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 26.3 panta 5.daļā paredzētajiem izņēmumiem.

Jūsu Punk Finance!